Saturday, August 13, 2011

Beli Buku Murah Online ( buku baru ye...)



Kat mana nak beli buku murah online?  Ramai yang akan kata amazon.com betul tak?? Sebenarnya amazon bukanlah tempat membeli buku online yang termurah tetapi benar ia memang merupakan kedai buku online yang paling dikenali ramai.  Kami telah membuat perbandingan harga diantara amazon dan kedai buku online ini, memang benar buku di amazon lebih murah...tetapi...jeng jeng jeng... setelah mengambil kira kos penghantaran ternyata bahawa pemenangnya ialah  kedai buku online ini!

Kenapa ye?? Tidak lain dan tidak bukan kerana  kedai buku online ini tidak mengenakan bayaran penghantaran atau bahasa mudahnya penghantaran adalah PERCUMA!!
Kami juga telah membuat perbandingan harga dengan kedai-kedai buku tempatan seperti M**, T**** dan beberapa lagi rangkaian kedai buku tempatan yang terkenal.  Ternyata buku-buku dari kedai buku online ini lebih murah harganya. Anda boleh semak sendiri  harga yang terbaik sebelum membuat pembelian dengan melawat ke laman web syarikat-syarikat buku yang dimaksudkan.

buy the book from The Book Depository, free delivery

Selain dari itu buku yang dipesan akan dihantar dalam masa 24 jam dari United Kingdom, kadang-kadang dihantar dari Belgium di dalam bungkusan yang kemas dan selamat.  Penghantaran akan mengambil masa 10 hari bekerja, tetapi ada kalanya sekiranya buku anda disemak oleh pihak-pihak berwajib (kastam,  kdn dll.) ini mungkin akan mengambil masa yang lebih sedikit untuk tiba di rumah anda.

Kedai buku online ini mempunyai lebih dari 2.2 juta judul buku untuk dipilih dari pelbagai bidang dan kategori.  Dari buku-buku bacaan awal untuk kanak-kanak yang dijual semurah USD 1.00 atau USD 2.00 hingga  buku-buku akademik untuk peringkat pengajian tinggi dalam apa jua bidang boleh diperolehi di kedai buku online ini.  Buku-buku novel oleh penulis-penulis terkenal atau pun buku-buku berkenaan hobi masa lapang anda seperti memancing, menjahit, memasak, membuat kek serta bermacam-macam lagi boleh didapati dengan harga yang murah.

Anda juga boleh mendapatkan penjimatan berganda kerana kedai buku online ini sering menawarkan diskaun bermusim sehingga 50%.  Contohnya jualan musim panas sedang berlansung kini dan buku-buku dijual dengan harga diskaun yang amat menarik sekali.
Jadi apa lagi sila lawat ke laman web kedai buku online ini hari ini dan lihat sendiri apa yang saya maksudkan..



buy the book from The Book Depository, free delivery

No comments:

Post a Comment